Tuning vzduchového filtru

05.08.2011 12:43

 

Tak jednoho dne jsem se rozhodl že si skusím vytuningovat vzduchový filtr. Vzal jsem starý větrák z PC. A vzal jsem filrt box z fichtla. Na jedné straně jsem výřezal díru o průměru větráku. Vyvrtal 4 díry na uchycení, a uchytl jsem samovrutama větrák k boxu. Zatěsnil silikonem. Pak složil filtr do kupy. Dal na fichtla. Zapojil baterii (ja měl 12V větrák tak jsem musel použít baterii, kdo by měl 6V větrák tak to zapojte na světelnou cívku). Zapojte na vypínač. A jedéém. Mělo by to přidat trochu výkonu. (mě to nejde sice jsem to udělal ale mám na fichtlu koupený tuningový filtr a ten má větší propustnost než klasický takže už tam nemůžu dát klasický protože se mi to dusí ve vyšich otáčkách . Hodně štestí. A tady to je jak jsem to udělal.
1
3
 
2
4
5